Brrrrrrr...

...sitter och huttrar på jobbet just nu. Kikar ut genom fönstret och ser molnen hopa sig. Var är sommaren?!?
Hade en förhoppning om att jag skulle kunna ta ett kvällsdopp ute vid stugan igår...men icke! När jag klev utanför dörren
här så stod regnet som spön i backen. När vi väl kom ut till stugan så regnade det inte längre men det var ingen vidare värme i luften så jag bytte snabbt om från klänning till mysbyxor, tjocktröja och gummistövlar (kryllar av orm där) USCH!!!

Å gissa om någon blev glad när vi kom dit. Älskade lilla vännen blev helt till sig. Hon satt och åt och kunde knappt koncentrera sig på att äta upp maten. Efter maten busade vi massor innan hon blev en liten tröttis och bara ville sitta och mysa i mammas famn. Hon kramade mig såå hårt och ville inte släppa. Fick knappt på henne pyamasen. Usch vad jobbigt det känns att jobba nu...vill bara vara hermma med Meja och busa och kramas. Saknar!!!

Tränade iallafall imorse igen...känner mig stolt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0