Idag torsdag...

Jobbar till 17.00 idag *urk* inge kul när det är så fint väder...


Men...ikväll kommer bror med sambo på besök och det ska bli supermys...*hjärta*

Tänkte bjuda på rabarberpaj i kvällssolen och det ska bli såå gott...längtar nu =)


Igår kväll spelade N golf och jag och Meja myste i solen. Vi badade i hennes lilla pool, åt jordgubbar, smultron och kramades massor. Sen kom mamma & pappa förbi en sväng så jag fixade lite fika och bjöd även in grannarna vars lilla tjej hade ockuperat Mejas pool vid det laget. *skratt* Helmysig kväll! Efter ett bad och lite välling somnade Meja som en stock i pappas knä...lilla vännen! Mamma och pappa stannade ganska länge så vi satt ute på altanen hela kvällen och surrade och det var sååå varmt och härligt. När dom åkt gick jag och la mig direkt...läste lite innan jag släckte lampan vid kl. 22...

Min relativt tidiga kväll igår gjorde dock ingen större skillnad imorse. Var sååå trött när klockan ringde! Snoosade alldeles för länge och fick stressa för att vara klar när min skjuts kom. Frukosten bestående av en leverpastejsmacka fick följa med i väskan för att tas fram när jag väl satt på plats här *fniss* Ja så kan det vara...

Happ happ...dags att ta tag i den sista timmen här innan även jag får gå hem och njuta av solen...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0