Utmaning

Jag har blivit utmanad av Hellen =)

1. Vad åt du till frukost? En macka med leverpastej och gurka och en kopp kaffe, var lite sen imorse =)

2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Sitter på jobbet så jag har ingen bild...tyvärr!

3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Hellan

4. Vilken färg har din dator? Svart och silver

5. När var du arg senast? Hmm...i lördags. Då låg Niclas pyrt till *skratt*

6. Ditt bästa minne från skoltiden? Absolut studenten...attans vad kul vi hade!!! =)

7. Ditt sämsta minne från skoltiden? Hmm...kommer inte på nått...

8. Yoga eller löpning? Löpning...finns det nått härligare än att vara ute och springa på en grusväg en sommarkväll när solen är lagomt varm och ängarna brer ut sig framför en...

9. Spagetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Spagetti Bolognese

10. Vilka tidningar läser du regelbundet? ST och Mama

11. Favoritkaraktär i deckare? Ha ha...gillar Lisbeth Salander i Stieg Larssons deckare...hon är tuff!

12. TV program du aldrig missar? Tittar så extremt lite på tv...särskilt nu på sommaren. När jag väl tittar blir det Allsång på Skansen, Sommarkrysset eller nått inredningsprogram. Annars är det Greys Anatomy som gäller...

13. Vem är du avundsjuk på? Dom som har semester nu!!!

14. Din bästa revansch? Vet inte...

15. Din bästa respektive sämsta chef? Min bästa chef är utan tvekan den i Skandias växel och den sämsta hade jag på Norrlands Energi...

16. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta. Orsak? Aaa håller väl med Hellen där...typ hjärta och njurar och sånt läskigt...

17. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Vore inte fel att få träffa nån snygg hunk...typ...Patrick Dempsey...;-)

18. Kaffe eller te? Kaffe!

19. Skostorlek? 37...ibland 38...

20. Hur ofta är du på IKEA? Nu är det väldans sällan...annars gillar jag att strosa runt och få med sig lite småplock hem och pyssla till det med...

21. Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Jag skulle resa, köpa ny bil åsså skulle jag göra verklighet av min stora dröm genom att köpa en fjällstuga.


Jag utmanar Ingela, Anna och Elaine =)


Kommentarer
Postat av: Elaine

Men heej! :)



Så längesen man såg till dig nu igen.. :( Hoppas du har en toppensommar :)



Kramar e.

2008-07-30 @ 20:22:10
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0