Soft kväll...

...efter en tuff dag...

Soffan och Idol är det som gäller just nu. Meja sover och N spelar innebandy så jag har soffan för mig själv en stund =)
Säsongstart av Greys Anatomy ikväll också...liiiite bra =)

Jag har innevecka i Härnösand denna vecka och det tar verkligen knäcken på en. Tidiga mornar, hela dagar med föreläsningar som avlöser varandra, hämta på dagis, laga middag, mysa, busa, leka, kramas, natta och sen SOFFAN =)

Det är så härligt att efter en dag på skolan hämta lilla hjärtat på dagis. När jag kommer in ropar hon -Heeej mamma! och skiner upp som en sol. Sen vill hon visa vad hon håller på med för skoj, berätta vad kompisarna heter och mamma ska gärna vara med på allt =) Vi blir ofta kvar ett tag då jag hämtar...och jag har sällan bråttom så jag låter det ta tid. Vill gärna vara med och se vad hon pysslar med och även vad de gjort under dagen.

Meja har blivit väldigt duktig på namn och hon har koll på nästan alla barnen på dagis och även fröknarna. När vi kom hem idag så frågade jag henne vad mamma heter mer än mamma. Då sa gullungen...mamma Aja *skratt* Det där med R är inte så lätt...men hon hade ju definitivt koll på att jag heter något annat än bara mamma =)





Shit vad tiden går fort...älsklingen är nu 1 år och 8 månader.
Meja...mamma älskar dig mest av allt!!!

Nu Greys sen sängen...gonatt!



Kommentarer
Postat av: Elaine

Jädrar vilken kanonkula du hade haha :) Stenhård såg den ut att vara?



Vilket som visade det ju sig att vara en riktigt bra bak-ugn... eftersom Meja blev såå söt!



Kram e.

2008-10-02 @ 07:50:31
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0