Datahaveri...

Hej igen...

Här har vi haft lite trassel med datorn...därav mitt lilla avbrott i bloggandet. Men nuså är jag på banan igen...=)

Här hemma är det lugna gatan just nu. Mejjan ligger och snusar för fullt, jag har legat och myst i soffan med en bok och N har varit och spelat innebandy men kom precis innanför dörren. Tänkte försöka göra en tidig kväll så det är snart dags för sängen... Plugg står på schemat imorrn igen... Det är ju C-uppsats som gäller för mig den här terminen så det gäller att ligga i =)

Meja trivs super på dagis och hon utvecklas så mycket heela tiden =) Älskade hjärtat!! Det "poppar" upp nya ord hela tiden och hon är ett riktigt litet eko på allt man säger *skrattar* Å det är fart i den lilla kroppen vill jag lova. Går inte att ligga på latsidan här inte...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tjena, annanaspaj till efterrätt idag... ha, då missar du nåt!

2008-09-05 @ 11:08:33
URL: http://www.brandsaeter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0