Fullt ös...

...här hemma.
Idag har dagen bestått av plugg varvat med höstpyssel i trädgården och städning inne. Puh! Tänk vad mycket det är som ska hinnas med. Men nuså...nu är det ordning och reda både ute och inne...hyffsat iaf =) Ikväll ska vi stapla färdigt veden och sedan ska rabatten på framsidan grävas ur. Vi har bestämt oss för att gräva upp allt, lägga en duk och sedan täcka med stora stenar. Tror det kan bli snyggt faktiskt. Rabatten var redan i våras ett hopplöst fall vad gällde ogräs och blommor som växte kors och tvärs. Nu blir det en stenrabatt *skratt* Underhållsfritt och bra =) Det räcker för mig att ta hand om de rabatter som finns på baksidan och det är ju mest där man är när man är ute ändå.

Vad gäller inne i huset så har det även där hänt grejor...så här ser vinkeln i vardagrummet ut nu och jag är helnöjd!!




Måste bjuda på en bild på en söt liten tjej som hjälpte mamma att laga mat igår också innan jag avslutar. Ni kan väl försöka blunda för vår stökiga tvättstuga bara...där är det faktiskt också städat nu efter dagens slit ;)



Nu ska jag göra det sista här innan Meja ska hämtas =)

Kraam!



Kommentarer
Postat av: Elaine

Så fiiint det blir!! :)



Vitt och häärligt! hihi



Kram e.

2008-09-18 @ 07:21:01
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0