Äntligen helg!

Dagen började lugnt med lite mys hemma. Meja har varit hemma från dagis idag och vi har haft en riktigt mysig mamma & Meja-dag =)

Efter att Meja sovit lunch tog vi bussen in till stan för att möta upp mamma och min moster. Vi strosade runt lite på stan och tog en mysig fika. Skönt att bara vara =) Sen tog vi en prommis och hälsade på N på jobbet och hälsade även på mina gamla jobbarkompisar där. Meja stövlade in och sa hej hej och tog i hand *skratt* Hon tillhör inte direkt den blyga typen =)



När vi kom hem skyndade jag mig att baka en smarrig blåbärspaj eftersom vi skulle få besök. Hann precis skjutsa in den i ugnen då det ringde på dörren...puh! =) Hanna, Jocke och Mira kom för att njuta fredagskvällen med oss =) Meja blev jätteglad då Mira kom. Det har varit full fart på flickorna hela kvällen *skratt* Såå roligt att se dom tillsammans =)









Nu har lilla hjärtat somnat efter en massa massa lek ikväll så nu tror jag att godisskålen åker fram och en film till det vore inte fel =)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0