3-årsfirandet



I lördags fyllde vårt älskade lilla hjärta 3 år. Tänk vad fort tiden går!! Det blev iallafall firande i dagarna två med kära släkten på lördagen och Mejas kompisar på söndagen. Behöver jag säga att det var en trött men mycket nöjd tjej som somnade på söndag kväll :) Å så otroligt många och fina presenter hon fick sen. Ett stort tack till alla!!

Nu har det snart gått en vecka igen. Ja som sagt tiden rullar iväg. Inte många veckor kvar nu tills vi blir fyra i familjen. Å så mysigt det känns :) Går in i vecka 35 idag typ och det är bara 41 dagar kvar till BF...otroligt!!!

Imorrn har jag och N bokat in oss på hotell. Vi ska ha en barnfri helg med massa mys, god mat och avkoppling. Känns lyxigt värre måste jag säga :) *längtar*

Nä nu hägrar sängen...ska bara hänga lite tvätt och packa det sista inför morgondagen först :)

Gonatt!

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Marie

Heeeej!

Hur är läget?

Jag önskar uppdatering liiite oftare tack! =)

Kram Marie

2010-02-25 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0