Mysfredag...

Fredag...igen! Vaaart taaar tiiiden vääägen?!?
Ja ja...fredagar är ju bästa dagen så de är tur de infaller ofta...*skratt*

Här hemma har julen smugit sig in lite redan...adventsstjärnor är på plats i köksfönstren och lussekatter har bakats idag... Jag och N har kollat Idol och smaskat lussebullar nu..myyys! Middag för oss bestod av korvgrillning i kaminen...=)  Meja åt fiskbullar med god aptit innan N kom hem...sen somnade en trött liten tjej tidigt ikväll.

Imorrn ska vi ut och busa och åka pulka för hela slanten. Lovade en pulkasugen liten Meja det innan hon somnade. N ska iväg en sväng imorrn på dan så Meja och jag har bokat in pulkåkning och sedan pepparkaksbak.

På kvällen imorrn blir det tacomiddag med bästa tjejerna med respektive samt barn. Ska bli jätteskoj!!

Tänkte förbereda pepparkaksdegen nu och sen ska jag nog sova...är supertrött!! Ska nog lägga mig i sängen iallafall och virka vidare på några julklappar som jag börjat på...
N har fastnat i en hockeymatch på PS3:an så han märker nog inte om jag avviker...*fniss*

Här kommer lite bilder...






Godnatt fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Elaine

visst är det härligt med julpyssel! Love it!

Hoppas ni mår bra.. men det ser ju så ut iaf :)



Kram e.

2008-12-01 @ 17:02:01
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0