Stressad....

Känner mig faktiskt en aaaning stressad *suck*
Sista veckan i skolan med allt vad det innebär (jobb!!!) , Meja har lucia på dagis idag plus att det inte är mycket mer än en endaste vecka kvar till julafton (jag som skulle hinna så mycket...)

Iallafall...helgen har varit kanon och hemtentan blev inlämnad i god tid i fredags...sköönt!

Fredag
Lite matshopping och span efter juklappar hanns med på eftermiddagen. Efter att jag hämtat Meja på dagis kikade Erica & William förbi och när N kom hem så åt vi gott tillsammans. Mattias fick värma rester då han kom efter sin match. Då barnen somnat julpysslade vi (jag & Erica) och myste till oss med en drink framför Idol...=)

Lördag
Softare förmiddag får man leta efter. Efter frukosten och en stunds bus inomhus då termometern visade för många grader för att frivilligt vilja gå ut så bakade jag & Meja lite julgodis. efter lunchen somnade vi båda två i hennes säng och sov en lååång stund. Guud så skönt!!! Kvällen spenderades på Stadshuset där vi åt julbord och hade mysigt. Även lucia kikade förbi och DET tyckte Meja var spännande =)

Söndag
Vi skjutsar Meja till mormor & morfar direkt efter frukost. Tanken är att jag & N denna dag ska klara av alla julklappar så vi slipper det sen. Det blir en låååång dag...*gäsp* Vill aldrig sätta min fot i Birsta igen tror jag...ha ha. NÄSTAN alla juklappar blir inhandlade iallafall...skööönt!

Måndag
Meja sov till 08.30 imorse. Stackaren var helt slut så jag lät henne sova tills hon vaknade. Sen myste vi i soffan en stund innan vi åt frukost och gick till dagis. Klockan var över 09.30 när jag lämnade henne. Skönt med en lugn start på veckan. Som jag sa så är det lucia på Mejas dagis idag. Ska bli jättemysigt att se dom =) Kort kommer sen...

Nu ska jag göra lite nytta här så jag kommer någon vart.

Todiloooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0