Gomorron härliga tisdag =)

Happ happ kära vänner...här har det tränats på morronkvisten. Känner mig mäkta stolt! Å vad pigg jag känner mig...tror faktiskt att detta kommer att ge mig mersmak. Har ju inte direkt varit flitig på gymmet sen jag fick veta att Meja låg i magen...oooops! Men nuså...nu ska det bli andra bullar kan jag lova =)

Sitter nu på plats på jobbet och har precis ätit en väldigt efterlängtad macka och en kopp kaffe. Det behövdes....

Iallafall var det en väldans glad liten tjej som mötte oss när vi kom ut till stugan igår. Åh mamma...sa hon och kom springande med ett stort leende och sträckte armarna mot mig. Jag lyfte upp henne i famnen och fick världens mysigaste kram...sen släppte hon mig inte i första taget...mammas lilla hjärta!  Kärlek kärlek kärlek!

Ska fixa in lite bilder här framöver också. Var bland annat på en 30-årsfest med cowboy-tema i helgen. Måste bara lägga in nåra bilder därifrån. Det var verkligen jätteroligt!

Nu...jobba! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0