Nytt försök...=)

Ska göra ett nytt försök att skriva blogg...förra gången kände jag att jag inte riiiktigt hann med mig. Ska försöka snygga till bloggen lite också bara jag kommer igång. Tålamod =)

Sitter iaf på jobbet nu och det är verkligen superlugnt...vill bara åka hem! Lillfisan våran är ute i stugan med farmor & farfar så jag & N åker ut dit efter jobbet. Ska bli jättemysigt att bli bjuden på middag ute vid havet...känns riktigt lyxigt =)
Imorrn har jag & N bestämt att vi ska åka tillbaka till stan tidigt och träna innan jobbet. Det finns nämligen ingen dusch i stugan så då kan vi passa på att träna och sedan duscha här. Superbra! Känns skönt att man kommit igång med träningen igen.

Nu får jag snart gå hem...

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0