Dra på trissor...

...jag har överträffat mig själv. För vet ni vad...håll i er nu...jag kom precis tillbaka från en löprunda. *skratt* ja just det...jag har varit ute och sprungit!!! Å jisses vad skönt det var. Känner mig som en ny människa =)
Tanken var att jag skulle ta ett litet break från studierna och ta en prommis i det härliga höstvädret. Prommisen blev dock en löprunda å gissa om jag är stolt över mig själv nu *ler*




Nu ska jag hoppa in i duschen för jag ska hämta Meja tidigare på dagis idag då vi ska in till stan och möta upp mamma/mormor. Jag ska på hmm...vad säger man VIP-kväll på Fanny ikväll eller typ Nära & kära-kväll. Mamma och jag ska dit och mysa en stund och titta på kläder...nice va =)

Här kommer lite bilder "to catch up" liksom =)

Fredag
Halloween-middag med underbara vänner!!




Lördag
Meja och jag joinar mamma och pappa och äter mysmiddag hos min farbror och hans fru. Pappan spelar bort pengar på poker *skratt* Närå...N har pokerkväll med ett gäng från jobbet. Vi hämtar honom vid kl 21 och avslutar kvällen framför en film i soffan =)

Söndag
Softardag...Mejas farmor och farfar samt gammelmormor kommer och äter middag med oss. Myyys!

Nu...duschen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0