Oj...

...vad dålig jag har varit på att skriva nu. Skyller på en förkyld mamma *s*
Tar igen det med lite bilder...



Meja och Thealie myser efter en busig kväll =)


Mysplupparna Meja & Alfred


Hjärtats favoritsyssla...prova mössor =)


Myskväll...en tisdag *fniss*


Mina hjärtan!

Så...torsdag igen alltså. Det är inte klokt vad veckorna går fort. Den här veckan har mamman (jag) varit dunderförkyld så det har inte skett många knop här hemma. Har mest pysslat om mig själv, vilat och pluggat i den mån jag orkat på dagarna. När man hämtat lilla fröken sötnos så blir det inte så lugnt längre *fniss* Näe men faktiskt tror jag att hon känt av att jag varit lite ur form för hon har varit otroligt mysig och gullig, kramig och gosig de här dagarna. Hon har pysslat om mig superbra!! 

Ikväll ska Mejjan till mormor och morfar då mamman och pappan ska på hockey. Ska bli jättekul...det var väääldigt längesen. Hoppas verkligen att Timrå klarar av Modo ikväll. De vore så roligt då N håller på Modo *fniss* 

Imorrn är det Halloween-partaj som gäller...ska bli superskoj!

Nee  nu måste jag göra mig i ordning och hämta Mejjan på dagis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0