Hemma igen!

Vilken härlig, mysig, rolig och avslappnad helg vi haft.

Helgen har spenderats hos svärföräldrarna i Kramfors eller rättare sagt Prästmon. Vi har tagit långa promenader, ätit och druckit gott och bara njutit av tillvaron. Härligt! Mysigt att få bli lite ompysslad ibland =)

På hemvägen fick vi med oss en säng så nu har lilla hjärtat bytt bort sin spjälsäng till en riktig säng. Åhh vad mysigt det var att kunna ligga bredvid henne och mysa tills hon somnade. Trodde dock att man skulle få höra små tassande fötter i hallen under kvällen...men icke. Hon sover som en stock! =) Bra betyg!

Här hemma har det hänt en hel del ikväll kan jag säga. Jag och N har pysslat och grejjat lite...bilder kommer lite senare när det är helt klart =)

Nu ska jag sova...imorrn blir det heldag på skolan. A-K och jag ska brottas med vår uppsats...puh! =)

Här kommer lite bilder från helgen...







Åsså en liten tjej i nya sängen =)



Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0