Mysig söndag!

Idag har vi haft en supermysig söndag!

Dagen började med mysig frukost och sen for N ut till stugan för lite höstpyssel och jag och Meja hade lite pysselstuga för oss själva...







Meja stackaren har ju haft halsfluss och går därför på pencillin men är nu mycket piggare så idag ville vi passa på att vara ute. Det bidde därför en rejäl prommis för att insupa mycket frisk höstluft. För att ta i lite extra så blev det en prommis ända från Kovland till Timrå =) Passade på att traska iväg lagom till att Meja skulle sova lunch. Hon är inte såå sugen på att sitta i vagnen så pass länge så att hon sov större delen av prommisen passade perfekt. Det tog hela 1 h 50 min att gå den sträckan. Puh! =)

Sen har vi bara myst resten av dagen.
Ätit god mat och busat hos mormor och morfar...



Meja och morfar läser bok och kramas

Lillebror kom också dit och åt middag med oss innan han åkte upp till Umeå igen. Tror dock han kommer hem även nästa helg...myys!


Syskonen =)

Imorrn är det dags för jobb, dagis och plugg igen så nu blir det sängen. Meja sover sen lääänge och jag och N varvar ner  i soffan...men nu ska jag krypa ner i sängen med min bok och sen sooova...

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0