Myskväll...

Vilken superhärlig kväll...

Meja och jag har lekt massor sen jag hämtade henne på dagis. Vi har byggt med klossar, lagat mat i hennes lilla kök, lagt pussel, spelat innebandy, läst böcker...ja allt möjligt har vi hunnit med...=) Det är supermysigt att få så mycket härlig tid tillsammans. N stackaren jobbade sent och blev sedan tvungen att åka iväg och fixa med veden. Måste ju förbereda för vintern så det är varmt och mysigt här hemma =) Meja hade lite svårt att somna efter vällingen så vi läste bok och sjöng för att varva ner...men icke. Till slut fick hon följa med till soffan och vi låg tillsammans och tittade på Idol. Sen somnade min lilla juvel medan hon snurrade mitt hår som hon alltid gör. Jag blir alldeles varm i hjärtat av såna stunder. Kan bara ligga och titta på henne när hon sover. Den enorma kärlek man känner går inte på något vis att överträffa. Mamma älskar dig mest av allt Meja!! Du är min största kärlek!! Pappa hamnar liiite på efterkälken där =)



Nu har skruttan iaf somnat och jag ska passa på att plocka undan lite. Måste packa också för vi åker till P-mon över helgen för att hälsa på svärisarna. På lördag tror jag allt att det blir en tur i skogen om vädret tillåter. Ska ta med Mejas bärstol...hennes små ben kan nog bli rätt trötta av att gå över stock och sten kan tänkas...men hon kommer att älska det. Finns inget bättre än att vara ute enligt henne =) Å tänk vad mycket skoj man kan hitta ute i skogen...

Nope...här ska hängas tvätt, packas å sen blir det sängen. Imorrn ska jag jobba igen...på dagis...huur kul som helst!

Ha en fortsatt mysig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0