Ny vecka...

Dagen började med att hjärtat och jag åt en mysig frukost...


Gröt är gott =)

Efter att ha lämnat hjärtat på dagis har jag pluggat och donat en del hemma. Jag har varvat plugg med lite hemmapyssel för att skapa lite höstkänsla =) Å jorå...nu är jag nöjd...så imorrn kanske jag kan fokusera helhjärtat på plugget *fniss*

Så här blev det...nya färgen är lila...me like =)



Vad gäller helgen så har det varit mys mys mys...
I fredags var Meja hemma från dagis och vi tog en tur till skogen med Erica, William, Lena och Frida (grannarna).
Vi hade med oss fika och fick oss en supermysig stund ute i höstluften =) På kvällen var vi bjudna till kompisar på middag så efter en tur till Birsta styrde vi bilen mot Alnö där en mysig middag väntade på oss. Tack snälla Emma & Stefan!

I lördags startade vi dagen med en mysig frukost här hemma. Sen for N iväg och spelade innebandy och jag och Meja packade på oss lite kläder och tog ett varv runt elljusspåret. Duktiga! På väg tillbaka hem somnade lilla hjärtat i vagnen...tidigare än vanligt...måste vara höstluften =) När hon sov passade jag på att vara lite pysslig så jag plockade vinbär och gjorde saft...de ni. Måste säga att jag är lite impad själv =) På eftermiddagen packade hela familjen in sig i bilen och for på 4-årskalas hos Mejas tremänningar som fyllt år. Det var supermysigt att träffas =)

Igår gjorde familjen Jonsson/Fritz en tur till Birsta i jakt på utomhusbelysning...kom dock hem tomhänta...iaf vad gäller just utomhusbelysning. Med hem följde dock en jättefin vit lykta som jag ska ha ute på brokvisten och en kruka med vit ljung som jag gjorde en fin liten plantering av att ha på altanen. Hi hi...jag blev iaf nöjd =)

Nu...sooova!

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Elaine

Åh värsta pysselgumman! :)



Kram e.

2008-09-23 @ 07:42:53
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0