Snart hemgång...

Sitter och väntar på att få gå hem nu. Längtar såå efter lillgumsan. Ikväll ska vi bara mysa hela kvällen. Pappan spelar innebandy ikväll så efter Mejas läggning ska jag ha egentid framför tv:n. Skönt! Hoppas det går nått vettigt på tv:n ikväll bara. Har inte så bra koll på vad som visas på tv vilken dag *fniss* Det brukar bli en massa annat på kvällarna istället. Typ städa, tvätta eller soooooova tidigt *skratt* Ålderstecken? Ja ja...ikväll blir det myskväll hur som helst och jag lääängtar hem nu. Vill snusas med Mejsan. Jag var ju på bio igår direkt efter jobbet igår så när jag kom hem då sov min lilla skatt. Bara därför var jag tvungen att lyfta över henne till vår säng när jag skulle sova. Ville ha henne nära =) Myssit!

Nu...hemgång!! =)

Njut kvällen...det ska jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0