Snart helg =)

Dagen idag har börjat hurtigt värre *stolt*
Klev upp klockan halv sex och drog på mig träningskläderna för att åka och träna. Klockan halv sju stod jag och svettades och kämpade =) Gud så skönt!

Nu sitter jag på plats på jobbet och med en macka och en god kopp kaffe i magen känns livet bra underbart. Att det är fredag känns ju inte helt fel det heller =) Idag är det jag som har fredagsfika på jobbet. Banankaka med krossad choklad är det som bjuds. Hoppas det blir uppskattat =)

Ikväll får vi mysigt besök och hemgjord pizza står på menyn. Härligt med helg!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha å fy faan så hurtígt!!

Ja men ta´t lungt och du kanske kan dela med dig lite av dina tränings lustar till lilla mig.. har ingen motivering alls.. VILL INTE träna!!! L är jätte duktig och tappar kilon i rasktakt. men det behöver han å andra sidan ;)

puss och kram!!

2009-01-24 @ 11:58:01
URL: http://silvershonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0