Verkligheten inpå dörren...

Imorrn börjar jag jobba. Med andra ord allvaret börjar igen *skratt* Hur jobbigt det än är att plugga och med den ständiga stress man känner så är det ju faktiskt så att man styr sin egen tid väldigt mycket. Nu får jag dock rätta mig i ledet igen och åter bli en åttatillfemmänniska :/  Meja som haft en ganska soft dagishöst med en stunds sovmorgon, frukost med mamman och sen hämtning vid tre/fyra-tiden...nu blir det frukost på dagis och hämtning efter fem...*suck* Känns inge skoj men vad ska man göra. Är iallafall glad att jag har ett jobb även om det bara är till sista maj... Sen vill jag ha det där drömlärarjobbet...kan jag få önska mig det tack ?!? *s*

Näe...nu är det dags för Mejjans bad och sen ska det sovas...

A-K dyker upp här ikväll för lite genomgång peppning inför slutspurten på examensarbetet. Nu jädrans! =)

Ja...bada var det ja. Meja står och drar i mig här...=)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0