Time for bed...


Älskar dig sååå...

Prinsessan sover, mamman slappar i soffan och pappan är på hockey.
Kilade iväg lite tidigare från jobbet idag för att kunna hämta skatten tidigare. Vi har haft en supermysig kväll. Det har blivit massa lek, bus, kramar och skratt =)

Såå...imorgon är det fredag...igen! Det är inte sant vad veckorna går fort...önskar bara att helgerna kunde vara lite längre...

Igår var jag, mammsen å Malin och såg Män som hatar kvinnor. Den var ju huuur bra som helst. Jag har ju läst alla böckerna och hade inte direkt några förväntningar på filmen. Ville inte bli besviken...och det blev jag verkligen inte heller. Riktigt bra!

Imorrn är det världens bästa Williams födelsedag. Den lilla söta fyller 1 år och blir stora killen =) Imorgon blir det alltså stort kramkalas, paketöppning och tårta...myyys! Älskade lilla kille vad tiden går fort...

På lördag är det barnkalas på dagen och middag hos fam Lidbom/Backlund på kvällen.

Söndag...förhoppningsvis blir det skoteråkning med tillhörande korvgrillning om vädret tillåter. Hopps hoppas hoppas! =)

Ja...med andra ord så är helgen fullbokad som vanligt =) Härligt de!

Näe...nu ska mamman krypa ner under täcket och sooova. Hoppas John Blund kommer fort...är sååå trött. Igår kunde jag inte somna trots att ögonlocken var supertunga...hmm. Bättre lycka ikväll hoppas jag...

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en fin fin mys kväll.. Själv i soffan med sussande liten.. INTE illa, hoppas att du hann ta igen dig och ladda för tårtätning och bus.

VI MÅSTE träffas snart?! Pussen och Kramen och du sköt om dig!!

2009-03-07 @ 07:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0