Dagen D :)

Så var dagen här då vi beräknats få möta vår lilla skrutt. Men iiinget händer...
Ska ge mig ut på en prommis idag så får vi se om det gör någon verkan *ler*
Vi är ju så nyfikna på vem som gömmer sig därinne :)



I övrigt vet jag inte vad dagen ska få bjuda på. Vill sy nya gardiner till Mejas rum men hittar inte det tyg jag vill ha. Är ute efter ett grått tyg med vita stjärnor. Tips på var jag kan hitta det någon? Hittills har jag bara hittat svart, röd, marinblå och beiga tyger med vita stjärnor...

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh jag längtar lika mycket som er nästan..hihi

Vill snosa lite bebis nu ju =)Hoppas du inte behöver gå över så många dagar..jag vet ju hur det är att gå 12 dagar över tiden...pust,stånk o stön =)Hihi.Putsa fönster sägs "hjälpa" till på traven lite...man vet ju aldrig!Vi hörs,jag väntar med spänning! Stora o många kramar Marie =)

2010-03-17 @ 10:59:33
Postat av: Jannice

Håller tummarna för att det händer nåt snart! =)

2010-03-17 @ 18:26:54
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Hanna

snart så min sköna böna så finns "den" där.. lillknulen som ska se till att du hålls vaken om nätterna ;) PUss och kram och lycka till.. saknar dig på jobeee..

2010-03-18 @ 22:28:12
URL: http://saltaguldets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0