Förkyyyyyyylt värre...

Här hemma har förkylningen slagit till hårt. Kommer inte ihåg sist jag var så här förkyld. Jo...förresten...när jag var höggravid med Meja var det faktiskt samma visa. Å när jag precis hade piggnat på mig så tyckte hon att det var dags att kika ut...så det är kanske samma visa denna gång :)

Nu har jag iallafall precis kommit hem efter lite utemys och korvgrillning hos svärföräldrarna. Lämnade kvar övriga familjemedlemmar för att åka hem och göra mig i ordning för eftermiddagens aktivitet. Jag och lilla mammsen ska nämligen gå på Buddy Holly på EON Arena. Det ska bli skoj =)



Dags att entra duschen nu och försöka sig på en uppsnoffsning inför eftermiddagen. Garderoben har inte allt för stort utbud att erbjuda nu så det får bli "den eller den-varianten" *ler* Men nått ska jag nog hitta :)

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0