17-pass igen...

Jobbar till 17 idag igen...pust! Men idag har det ringt på bra så det har varit fullt upp...=)

Den här veckan jobbar både jag och N så Meja är hos sin mormor & morfar på dagarna. Hon trivs jättebra där så det känns jätteskönt! Blev tvungen att väcka en sömnig liten fröken imorse för att skjutsa dit henne. Det roliga är att det spelar ingen roll att man väcker henne innan hon sovit klart...hon vaknar ändå alltid med ett leende på läpparna. Älskade hjärtat! Hon tittade yrvaket upp på mig imorse, log sitt söta leende och kröp upp i min famn...mammas älskling! Klädde på henne, satte henne i bilen och brassade till mina föräldrar. När vi kom dit sträckte hon glatt armarna mot mamma och var såå nöjd...härligt! Mormor brassade frukost på en gång och det tyckte Meja var mys såklart...=)

Efter jobbet idag har jag lurat med mig N på IKEA...hi hi. Vi har grejat lite hemma i helgen så jag blev sugen på att inhandla några grejer =)

Det blir bl a...


AGEN Korg                   GULD BREDAVIK Ram                        RIMFROST Taklampskärm

Sen blir det säkert lite annat smått och gott också...

Igår pysslade jag i Mejas rum och det blev superfint. Bytte gardiner, städade ur garderoberna, rensade bort "urvuxna" leksaker mm. Sen köpte jag nya blommor till hennes fönster och så hittade jag en superfin trälåda med hjul som hon kan ha sina böcker i...ska lägga ut nya bilder på hennes rum när jag kommer hem...

Slutligen måste jag bara berätta om bröllopet vi var på i helgen. Verkligen supermysigt och otroligt vackert! Det var min söta vän Marie som gifte sig med sin Andreas. Bröllopet ägde rum utomhus vid en sjö...sååå vackert säger jag bara! Bilder utlovas även här...

Igår hade vi städardag hemma och N körde äntligen igång med renoveringen av gästrummet. Längtar tills det blir klart...men det ska spacklas, slipas, målas och läggas golv...tur han är snabb MEN noggrann min man...hi hi

Nee...drygt en kvart kvar här...sen IKEA...sen hämta lillstumpan hos mammsen & pappsen som även bjuder på middag...myyys!

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0