Dagen efter...

...har man väl rätt å va lite loj va *s*

Var på 30-årsfest hos min vän Erika igår och det var huur kul som helst. Vi sjöng karaoke så taket höll på att lyfta *skratt* I vanliga fall är det endast Meja som brukar få höra min skönsång. Igår tummade jag dock en aning på den regeln och skrålade hejvilt med tjejerna och gud så roligt vi hade!! Man måste ju kunna bjuda lite på sig själv ibland ;-)

Tack för en toppenkväll Erika!!!

Ikväll kommer bror med sambo hit och ska äta middag med oss. Ska bli mysigt!! Snart är ju sommaren slut och han drar återigen till Umeå. Detta är dock sista terminen (för oss båda) så till jul kommer han hem...hoppas det är för gott =) Även Malin, hans söta flickvän blir klar till jul så då ska här firas hejvilt kan jag tänka. =)

Nu blir det OS en stund innan Meja vaknar. Då ska vi ta en prommis till affären...

Kram!






Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Tack själv. Vi hade riktigt roligt. Man är lite mör idag :) Vi måste parta mer tillsammans....Kram Erika

2008-08-17 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0