Godmorgon REGNIGA måndag...

Vilket väder...

Jag har precis lämnat Meja på dagis och hon sprang glatt in och ville leka med de andra barnen så jag vinkade bara och sa att jag skulle gå. Fick en snabb kram och en puss, sen hade hon inte tid längre *skratt* Det är så skönt att det funkar så bra och hon trivs verkligen på dagis =) Älskade hjärtat!

Nu ska jag och N snart åka iväg för att göra lite ärenden. Det blir hemmapyssel idag med tanke på vädret. N ska börja måla väggarna i gästrummet. Det kommer att bli sååå fint! Imorgon kan det nog tänkas bli tapetsering av fondvägg. Dörr + garderobsdörrar blev färdigmålat igår. När väggarna är målade och fondväggen tapetserad då är det bara golvläggning och lister kvar. Det har gått jättefort! Tur man har en händig karl =)

Igår var bror med sambo här och åt middag med oss. Det var jättemysigt att träffas. Vi har inte hunnit med att träffas så mycket i sommar som vi hade velat. Helgerna har som sagt varit fulltecknade för oss och även för dom men igår så fick vi äntligen träffas =)




Meja fick en bok igår som hon bara älskade. Den skulle läsas om och om igen =)



Tack snälla morbror och moster!!!

Nu...iväg å fixa ärenden så det händer något här!

Kram kram!



Kommentarer
Postat av: Elaine

Så fint ni har hemma!



Å så skönt att Meja gillar dagis :)



Kram e.

2008-08-18 @ 10:17:22
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0