Gomorron fredag!

Äntligen äntligen fredag! =)

Tänk vad skönt det känns att vakna upp en morgon som denna och veta att det är fredag och helgen snart är här =)
Ikväll är jag bjuden på middag hos Marie där vi ska kika på filmen från möhippan. Ska bli jättekul!!

Imorrn är det dop på schemat igen. Mejas lilla kusin William ska döpas. Den här gången är dopet  dock på hemmaplan i Kovland så det känns skönt. Gångavstånd både till kyrkan och dopfikat. Kan inte bli bättre =) Är lite mättad på alla helgutflykter som vi haft planerade hela sommaren nu. Nu vill jag ha lite hemmatid att pyssla och mysa med familjen.
Vi har i sommar avverkat inte mindre än 6 bröllop, 3 dop, en 30-årsfest, en 50-årsfest och en student. Det ni! Snacka om fulltecknad sommar...*skratt* Å nästa helg är jag faktiskt bjuden på ytterligare en 30-årsfest...*s* Hoppas på en lugnare höst =) Näe...det har varit jätteroligt med alla tillställningar i sommar men jag skulle ljuga om jag sa att det inte har känts liiite jobbigt emellanåt när inte en enda helg har kunnat vigas till hemmamys...men men...=)

Igår kväll blev det kräftpremiär...åååå så gott!! Meja fick också smaka men tyckte nog att det var sådär. En rostad macka med smör tyckte hon var mycket mycket godare =) Premiären gjordes med svärföräldrarna i stugan på Åstön och det var supermyysigt!!
Besök från Borås som kommit upp för Williams dop gjorde oss också sällskap och det är alltid lika trevligt att träffas!!




Ha en mysig fredag alla!

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Elaine

åååh ska lille William döpas nu? Du får hälsa Erica så mycket från mig..! :)



Man kanske får förelså en tjejdejt oss tre emellan förresten? vid nåt bra tillfälle?



Kram e. å tack för rim-berömmet.. hihi..

2008-08-08 @ 11:25:28
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0