Leeedig =)

Idag är jag ledig och det känns verkligen sååå skönt! Lämnade Meja på dagis för en stund sen och sitter nu och äter frukost framför datorn *s* Jag och N ska iväg en sväng till Birsta för att uträtta lite ärenden. Meja ska bara vara halvdag på dagis idag så heela eftermiddagen ska vi bara myyysa =) Mammas hjärta!!

Ikväll ska vi på kräftskiva hos Erica & Mattias. Tror vi blir rätt många som ansluter så det ska bli jätteskoj!! De har partytältet kvar sen Williams dop så vi ska trotsa kylan och sitta ute. Varma kläder och filt i bagaget är nog det som gäller kan jag tänka. Annars är det väldigt fint väder idag...kanske att det blåser lite väl mycket men solen skiner iallafall...blir nog en mysig kväll!

Gjorde några fynd igår när jag var i Härnösand. Vi hade lite tid över mitt på dagen så vi for till Mio en sväng och där var det rea rea rea. Köpte en del fina saker...se nedan =)




Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Ååh vilken fin ljusstake! -vill också ha- :)



Kram e

2008-08-22 @ 10:19:36
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0