Ny vecka...

...å min sista på jobb. Jobbar bara måndag och tisdag den här veckan. På onsdag ska lilla stumpan skolas in på dagis så mamman har tagit ledigt de sista dagarna denna vecka för att vara med =) Känns jättespännande och jag är helt övertygad om att hon kommar att tycka det är jätterolig!!

Nästa vecka ska jag tillbaka till skolbänken igen och höstens slit drar igång =) Dock är det sista terminen nu och det känns helt underbart!! Första veckan blir en mjukstart med skola bara tis-tors så det känns skönt. Då kan jag vara med på inskolning även på måndag tillsammans med N vilket känns väldigt skoj. Å på fredagen kan vi ha hemmamys då Meja är på dagis å N har semester =) Veckan därpå har N också semester och eftersom det är vår enda lediga tid tillsammans på hela sommaren så tänkte vi försöka hitta på nått skoj då...vi får se vad det blir =)

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0