Skolstart för mamman...

Så var man tillbaka i Härnta då med allt vad det innebär. Dvs låånga dagar med föreläsningar, seminarier och godissug =) Näe det har faktiskt gått bra idag. Känns såå skönt att det faktiskt är SISTA terminen innan jag äntligen kan plocka ut min examen. Fattar ni...SISTA TERMINEN!!!

När jag kom hem så möttes jag av världens underbaraste lilla tjej som sträckte armarna mot mig och log sitt allra sötaste leende. Gissa om mamman smälte som en glass i solen =) Efter en massa lek, bus, kramar och mys så hade jag en trött liten tjej som gnuggade ögonen frenestiskt...


                                                   
Trött tjej väntar på välling                                          Myser i soffan


Trodde hon skulle somna som en stock jag...men något hände *skratt*




Busungen blev pigg igen...=)

Ja ja...nu sover hon iallafall sött och mamman ska sätta sig och läsa 3 rapporter som vi ska diskutera på ett seminarium imorrn. Bäst jag sätter igång antar jag så jag får sova nån gång =)

Kram och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0