Uppe med tuppen...

Klev upp klockan 05.30 idag och kände mig faktiskt riktigt pigg...sköönt!
Har plockat undan lite här på morgonen och fixade nu en kopp kaffe och satte mig här. Gick igenom en massa gamla kort igår. Vi har varit urusla på att framkalla bilder så nu tänkte jag ta tag i saken och gå igenom alla bilder för att se vilka som ska framkallas. Kan säga att det är x antal hundra som hamnat i framkalla-mappen...=)

Hittade iallafall de här mysiga bilderna på gårdagens kramgoa par. Jisses vad stora de blivit!!! =)


Nu ska jag gå och väcka mina kärlekar. Dags att göra oss i ordning och åka till mormor & morfar där Meja ska vara även idag.

Ikväll ska vi till Åstön för årets kräftpremiär...mumma!

Njut dagen!!

Kram!


Kommentarer
Postat av: marie

Åh, nu blev jag påmind om att jag måste framkalla lite foton, innan det blir för många!

Hoppas du får en fin dag!

2008-08-07 @ 06:50:30
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0