Slut på sommaren...?!?

Men jeeeeeesus vad trött jag var imorse...å kallt som bara den var det brrrrrr! Termometern visade på dryga 7 grader ute...huvva! Vart tog sommaren vägen kära vänner?!? Det var kalasvarmt och som över en natt kom hösten över oss känns det som...hur gick det här till?!? I bilen på väg till jobbet åkte stjärtvärmen på och jag satt huttrandes och gäspade och ville bara krypa ner i sängen igen...huuuuuuuu!!

Igår hade jag och N en barnfri kväll då Meja sov hos mormor & morfar inatt. Kvällen igår ägnades åt diverse pysslande hemma. N körde igång med renoveringen av gästrummet på allvar och i en rasande fart spacklades och slipades väggarna och taklisterna hamnade på plats...han är duktig min kärlek! Själv pysslade jag med lite annat smått och gott. Jag bytte gardiner i vardagsrummet, plockade jordgubbar, bakade, dammsög och fixade och donade. Så nu måste jag säga att det är tipptopp hemma =) Skööönt! Saknar dock Meja som en tok så jag längtar tills vi hämtar henne ikväll...

Idag jobbar jag till 17.00 igen och sen kommer Erika, Jocke och Alfred hem till oss på en liten mysig fika. Tänkte att jag skulle bjuda på lite ananaspaj...det brukar alltid vara uppskattat =) Det var längesen Meja träffade Alfred nu så det ska bli roligt att se dom tillsammans. Dom är så söta!!

Nee...jobba var det ja! =)

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0