Nya året knackar på dörren...

Dagen har spenderats i Birsta. Å då kan man ju fundera...hur dum är man?!?! Trängsel, stress och MYCKET folk...vad skulle vi dit och göra...hmm!! Jo handla nyårsmat, fyrverkerier och lite annat smått och gott var det som gjorde oss tvungna att ha oss iväg till kaoset i denna ministad just idag.

Nu är vi iallafall hemma sen ett bra tag tillbaka. Middagen är uppäten, Meja sover, jag sitter i soffan och bloggar och N rockar loss på Guitar Hero framför mig. Snart min tur *ler*

Imorgon är det sista dagen på 2008. Kan inte låta bli att fundera på vad 2009 har att erbjuda. Hoppas på ett lyckosamt år 2009 för mig. Låt mig iallafall få ett jobb!!! Nu när jag varit duktig och genomfört 3 ½ års universitetsstudier är jag väl värd det...de tycker iallafall jag =)

Kram och ha en trevlig kväll!!!




Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman! Skoj att läsa att ni har det bra! Hoppas att ni hade en mysig nyårsafton tillsammans! Själv så låg vi nerbäddad hela familjen i soffan, har åkt på förkylning allihopa så det var fantastiskt skönt att bara vara hemma och slappa. Hoppas att vi kan ses något framöver! Saknar dig! Kram

2009-01-01 @ 21:21:10
Postat av: Hanna

Klart att du ska ha ett jobb :) själv så är jag ju i det närmaste snart fulllärd på mitt tjitjti nä tror inte att man blir det på ngt jobb eller ja jo kanske om det är ett statiskt arbete så.. ja.. Nä nu får vi ta och träffas.. vi har dock en släng av magsjuka här ute på ön så det får bli nån dag in på det nya året ;) Kram och hälsa N lycka till.. tror att jag glömde det!!!

2009-01-02 @ 19:50:02
URL: http://silvershonan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gott nytt år! Hoppas ni haft en kanon helg. Hoppas vi kan synas snart kramar// Lisa

2009-01-03 @ 18:41:13
URL: http://olsons.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gott nytt år! Hoppas ni haft en kanon helg. Hoppas vi kan synas snart kramar// Lisa

2009-01-03 @ 18:41:19
URL: http://olsons.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gott nytt år! Hoppas ni haft en kanon helg. Hoppas vi kan synas snart kramar// Lisa

2009-01-03 @ 18:41:55
URL: http://olsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0