Utmaning...

Jag har blivit utmanad av Ingela

1. Vem tvättar?
Oftast jag men Niclas får nått ryck och hugger in ibland :)

2. Vem diskar?
Diskmaskinen :)

3. Vem damsuger och torkar golv?
Alltid jag...

4. Vem dammtorkar?
Jag

5. Vem tar hand om uppsättning av hyllor osv?
Niclas...men sista hyllan satte jag upp *stolt*

6. Vem sköter om bilen?
Nickepicke

7. Vem stryker kläderna?
Vi stryker sällan *harkel* men Niclas stryker sina egna skojrtor iallafall...duktig!

8. Vem rengör avlopp osv?
Niclas...blää tycker jag *skratt*

9. Vem storhandlar?
Oftast jag annars tillsammans...

10. Vem kastar grovsopor, tidningar mm?
Det gör Niclas på väg till jobbet.

11. Vem lagar maten?
Jag jag jag...Niclas är duktig om han vill men...Mmmmm =)

Jag utmanar Elaine och Hellen

Kommentarer
Postat av: Andreas

Helt otroligt...du har svarat nästan på pricken som frugan... Jag tror att den här utmaningen är som gjord för kvinnor, som gjord för att visa hur duktiga vi män är på att ta hand om avlopp, fixa med bilen och sopsortera....

2008-10-20 @ 10:25:10
URL: http://www.brandsaeter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0