Ny vecka på ingång...

Helgen börjar lida mot sitt slut och det är snart dags att krypa till sängs och ladda inför en ny vecka...

Har plockat undan en massa här hemma ikväll. Känns väldigt skönt att få starta den nya veckan med ett rent och fräscht hus =)

Helgen har iallafall bjudit på en massa mysiga stunder och jag känner mig utvilad och redo att snart starta den nya veckan =)

Fredagen bjöd på god middag och mysigt sällskap hos Mattias, Erica & William. Lördagen var kalasdag och vi firade min farmor  som nått den aktningsvärda åldern 90 år. Gissa om det var en nöjd dam som fick njuta en dag omgiven av barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Hon stormtrivdes kan jag säga =) Imorse kom Mejas farmor hit och vi tog en långprommis tillsammans med Erica & William. Vilket härligt väder!! Efter promenaden blev det en fika tillsammans innan vi for till Indal för däckbyte och en gemensam middag. När Meja sov satt jag och myste i solen. Då vi kom hem tog jag och Meja ytterligare en promenad. Man ville ju helt enkelt bara inte vara inomhus!!


Nu...sängen! =)

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haj du !

Saknar dig.. ska vi leka någon dag?

Krama om alla! Såg dig inte nere på BSK i dag.. Det var inget att se heller kan jag tycka.. Såg iof en exkex.. och sen såg jag ett av dina Hahaha.. lika dryg ;) Puss

2009-04-25 @ 23:45:06
URL: http://silvershonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0