Snö snö snö...

Det här var ju inte precis vad vi hade beställt!
Ville inte ha mer snö nu. Hur mycket snö kan det komma egentligen?!? Den här vintern har varit helt otrolig. En riktigt härlig vinter =) Men nu får det faktiskt vara nog känner jag. Nu vill jag ha vår med sol och smältande snö tack!

Här hemma står jag redo att åka på kalas. Meja är bjuden på 3-årskalas hos Mira idag. Mysigt! Först måste vi dock åka och köpa en present eftersom pappan gick bet då han var ute på presentjakt igår =) Var liksom precis redo att åka här men då passade Meja på att somna i soffan framför Nalle Puh så hon får sova en liten stund till så hon orkar med dagens festligheter.

Kvällens tripp till svärföräldrarna blev inställd då de hade sjukstuga där uppe. Typiskt! Men men...det får bli en annan gång istället. Känns ganska skönt att få ha en myskväll här hemma bara vi tre också =) Ska klura ut nått gott att äta bara...är det lördag så är det...=)

Igår var jag och Meja till Carro och Albin iallafall. Det var jättemysigt!! Carro bjöd på supergod mat och vi njöt för fulla muggar av att  få komma till dukat bord =) Efter maten körde Meja och Albin ett race med innebandyklubborna och strax innan finalen av Let´s Dance började så somnade båda två sött...timing!! Mammorna bänkade sig i soffan med godis och chips och annat som hör till en fredagskväll. Det blev massa prat och vi hade jättemysigt!! =)

Nä nu måste jag nog väcka lilla damen så vi hinner med oss!!




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0