Soffläge...



Nyss hemkommen från en supermysig middag hos fam Lidbom/Backlund. Alltid lika roligt att träffas =)
Det har blivit en massa bus och lek för Meja & Mira ikväll vilket slutade med att Mira somnade i soffan och Meja somnade i bilen innan vi knappt hunnit backa ut från parkeringen =) Tror iallafall att det var två väldigt nöjda tjejer som fick möta John Blund ikväll...de ha sååå roligt tillsammans =)

Nu sitter mamman och pappan i soffan och varvar ner. Vore skönt att se en film men jag vet inte om jag orkar...är lite halvtrött sådär...hmm

På förmiddagen idag möblerade jag förresten om lite i Mejas rum. Har fått en massa nya idéer som jag vill genomföra. Det är superroligt!! =)

Jooo...barnkalaset idag var också kanon...massa gott fikabröd =) Hade nog kunnat rulla ut därifrån *skratt*

Tror de blir sängen nu iallafall...filmen får vänta till en annan dag...trött!!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0