Välkommen efterlängtade fredag =)

Nu är det inte långt kvar... Klockan 16.00 trippar ut genom dörrarna här och gör helg =) Skönt!

Jag och mammsen åker då ut till Birsta en sväng. Måste bara hitta nått att ha på mig imorrn då jag och mina tjejer ska ut och partaja =) Sen styr jag kosan till frisören...äntligen blir det av. Å tur är väl det...känns inte så kul med hästsvans imorrn och för att kunna ha utsläppt BEHÖVS verkligen en klippning!! Så...jippie!! =)

Efter klädinköp och frisering blir det mysmiddag hos mamma och pappa. Det bjuds på tacos ikväll och det ska bli så gott! N åker och hämtar Meja på dagis och möter upp mig där. Längtar som en tok efter min lilla älsklingstjej. Ska bli så skönt med helg nu så man hinner med massa bus och mys tillsammans.

Sista rycket nu!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaså, här har det bloggats ett tag ser jag...

Skoj att jag hittade hit nu då! =)



Kram Carro

2009-03-19 @ 14:29:14
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0